de-ce-este-indicat-sa-manancam-mere-verzi

De ce este indicat sa mancam mere?

Stim cu totii ca merele sunt unele dintre cele mai populare fructe, dar oare cunoasteti cele mai importante beneficii mere verzi sau beneficii mere rosii? Vom discuta in continuare despre beneficiile merelor, deci merita sa cititi pana la final acest articol.

1. Merele pot avea un rol important la pierderea in greutate

Unu dintre cele mai importante beneficii mere verzi sau rosii, este acela ca pot ajuta la scaderea in greutate in mai multe moduri. De asemenea, sunt foarte umplute datorita continutului ridicat de fibre.

2. Merele pot fi bune pentru inima

Merele au fost asociate cu un risc mai mic de aparitie a bolilor de inima. Unul dintre motive poate fi faptul ca merele contin fibre solubile, care va poate ajuta sa scadeati nivelul colesterolului din sange. De asemenea, au in compozitie polifenoli, care au efecte antioxidante.

Multi dintre acestia sunt concentrati in coaja merelor. Unul dintre acesti polifenoli este epicatechina flavonoida, care poate scadea tensiunea arteriala.

Rezultatele unui studiu au scos la iveala faptul ca aportul mare de flavonoide a fost legat de un risc cu 20% mai mic de accident vascular cerebral. Flavonoidele pot ajuta la prevenirea bolilor de inima prin scaderea tensiunii arteriale, reducerea oxidarii LDL „proaste” si actioneaza ca antioxidanti.

Un alt studiu care a comparat efectele consumului unui mar pe zi cu administrarea de statine – o clasa de medicamente cunoscute pentru scaderea colesterolului – a ajuns la concluzia ca merele ar fi aproape la fel de eficiente in reducerea mortii din cauza bolilor de inima ca si medicamentele.

3. Sunt legate de un risc mai scazut de diabet

Mai multe studii efectuate in ultimul timp, au asociat consumul de mere la un risc mai mic de diabet de tip 2. Intr-un studiu amplu, consumul unui mar pe zi a fost legat de un risc cu 28% mai mic de diabet de tip 2 pentru cei care au mancat mere, in comparatie cu cei care nu au mancat mere. Chiar si consumul a doar cateva mere pe saptamana a avut un efect protector similar.

Este posibil ca polifenolii din mere sa previna deteriorarea tesutului celulelor beta din pancreas. Celulele beta produc insulina in corp, si sunt adesea deteriorate la persoanele cu diabet de tip 2.

4. Pot avea efecte prebiotice si pot promova bacteriile intestinale bune

Merele au in compozitie pectina, care este un tip de fibra care actioneaza ca prebiotic. Acest lucru inseamna ca petcina hraneste bacteriile bune care se afla in intestin. Intestinul subtire nu absoarbe fibrele in timpul digestiei. In schimb, merge la colonul dvs., unde poate promova cresterea bacteriilor bune. De asemenea, se transforma in alti compusi utili care circula inapoi prin corp.

Noi cercetari sugereaza ca acesta ar putea fi motivul din spatele unora dintre efectele protectoare ale merelor impotriva obezitatii, diabetului de tip 2 si a bolilor de inima.

5. Substantele din compozitia merelor pot ajuta la prevenirea cancerului

Studiile au aratat o legatura intre compusii vegetali din mere si un risc mai scazut de cancer. In plus, un studiu efectuat pe femei a raportat ca consumul de mere a fost legat de rate mai mici de deces cauzate de cancer. Oamenii de stiinta cred ca efectele lor antioxidante si antiinflamatorii pot fi responsabile pentru potentialele lor efecte preventive asupra cancerului.

Acestea sunt doar 5 dintre cele mai importante beneficii mere verzi sau rosii. Daca pana acum nu ati facut acest lucru, alegeti sa mancati in fiecare zi el putin un mar, pentru a va bucura de beneficiile pe care acesta vi le ofera pentru sanatate.

One thought on “De ce este indicat sa mancam mere?

  1. Pingback: keto meal kits

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *