Ce sporturi ne ajuta sa slabim?

Persoanele care se lupta cu kilogramele in plus, cu siguranta trebuie sa faca sport pentru a reusi sa slabeasca. Exista o multime de sporturi care pot fi practicate, iar in randurile care urmeaza va prezentam o lista a celor mai eficiente sporturi pentru a slabi.

Daca aveti cateva kilograme in plus si doriti sa slabiti si sa va modelati corpul, acest articol cu siguranta vi se potriveste, motiv pentru care va invit sa cititi pana la final.

Cele mai eficiente sporturi pentru arderea caloriilor

Sariti coarda

Cel mai probabil va amintiti de jocurile copilariei, si va amintiti cand sareati coarda in fata blocului sau in curtea casei. Va mai amintiti cat era de distractiv? Ei bine, in functie de greutatea corporala, o ora de sarit coarda poate contribui la arderea unui numar impresionant de calorii (intre 800 si 1200 de calorii).

Alegeti sa sariti in fiecare zi (daca este posibil) coarda, iar astfel topiti grasimea corporala, va tonifiati si cresteti si rezistenta; iar vestea si mai buna este ca puteti sari coarda acasa, in parc sau oriunde altundeva, nu este nevoie sa mergeti la sala de fitness pentru a sari coarda.

Alergarea

Fara doar si poate, daca alegeti sa alergati in fiecare zi timp de o ora fara intrerupere, nu aveti cum sa nu slabiti. Contraza foarte mult si ritmul in care alergati pentru a scapa de kilogramele in plus.

Este important sa alergati constant si fara pauze mari intre alergari. Cel mai indicat este sa alergati in aer liber, insa puteti sa faceti acest lucru si la sala de forta, dupa ce va terminati antrenamentul. Veti arde cel putin 500 – 600 de calorii.

Inot

Se spune despre inot, ca ar fi cel mai bun sport pentru sanatate. De-asemenea, chiar si medicii le recomanda pacientilor sa inoate, chiar si atunci cand trebuie sa se recupereze dupa diferite accidentari.

Indiferent ca alegeti sa practicati inotul de performanta, pentru a va recupera dupa o accidentare, pentru a slabi sau pentru a va relaxa, puteti arde intre 660 si 976 calorii pe ora conform studiilor. Totul depinde de ritmul in care inotati, dar si de ce stil de inot practicati.

Zumba & Kango Jumps

Zumba este un sport in care sunt combinate elemente de gimnastica, dans si fitness, iar in opinia practicantilor este un sport foarte distractiv.

Se spune ca in timpul unui antrenament care dureaza o ora, se pot arde cel putin 500 de calorii, iar in functie de intensitatea antrenamentului dar si de greutatea corporala, se poate ajunge la arderea a 1000 de calori.

Kango jumps este un tip de aerobic, iar acest sport necesita incaltamintea aceea speciala de tip ghete inaltate pe arcuri.

Sportul presupune sarituri pe ritmuri muzicale, si este deosebit de eficient pentru ca ajuta la arderea grasimii corporale, tonifierea abdomenului, si la sculptarea musculaturii picioarelor si fesierilor.

Ciclism

Ciclismul este unul dintre cele mai bune exercitii cardiovasculare, insa este indicat sa alegeti sa practicati acest sport in fiecare zi, si veti ajunge in situatia de a arde cel putin 500 de calorii intr-o ora. Daca veti pedala intr-un ritm alert, numarul caloriilor arse va fi mult mai mare.

Tenis

Tenisul poate fi jucat ca sport sau ca activitate de agrement cu prietenii si familia. Oricum, este un sport bun pentru a va mentine sanatatea, fitnessul, forta si agilitatea. S-a calculat ca un joc de tenis de o ora de zile arde in jur de 600 de calorii pentru barbati si 420 de calorii pentru femei.

Fotbal

Fotbalul este un alt sport deosebit de util pentru arderea caloriilor. Chiar daca la fotbal nu alergati intr-un ritm alert fara oprire, dat fiind faptul ca va miscati pe distante lungi in timp ce urmariti mingea, si pentru ca veti avea sprinturi si alergari usoare, veti arde cel putin 500 de calorii pe ora. In plus, veti stimula si rezistenta si agilitatea cardiovasculara.

Box

Boxul este un alt sport eficient pentru arderea caloriilor. Sportul este un sport care necesita explozii rapide de energie, iar in timpul antrenamentului puteti arde lejer intre 500 si 800 de calorii.

Tineti cont de alimentatie

Un amanunt foarte important pe care trebuie sa il luati in considerare, este ca indiferent de sportul pe care il practicati, trebuie sa aveti grija in ceea ce priveste alimentatia. Puteti chiar sa nu mancati, iar astfel veti slabi garantat, dar nu intr-un mod sanatos, iar acest lucru este periculos pe termen mediu si lung pentru sanatate.

Mancati sanatos, si puteti chiar cere sfatul unui nutritionist care va poate crea un plan personalizat de alimentatie, si cu siguranta alturi de sportul practicat, veti obtine corpul mult dorit.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *